Accés al teu menú de soci
El primer grup de muntanya online afiliat a la FEEC.
Estas a: Club Excursionista Madteam » Continguts d'interès » Fòrums  

11 de Març de 2010, 21:54:14 *
Benvingut(da), Visitant. Per favor ingressa o registra't.

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i duració de la sessió
Notícies: SALVEM MONTSERRAT !!!infomontserrat.com

Inici   Ajuda Buscar Calendari Ingressar Registrar-se  
Pàgines: [1]
  Imprimir  
Autor Tema: Escalada a Ordesa  (Llegit 2108 cops)
Lai
Novell / Novato
*

Missatges: 21

« el: 17 de Agost de 2007, 14:56:42 »

bones!!

Primer de tot, gràcies per posar el fòrum... kina rapidesa!!! crack
Després... voldria fer una consulta molt genèrica sobre escalada a Ordesa. Hem estat mirant... per no tenir ensurts, la Ravier crec q és una bona opció per una 1a visita... després he estat mirant la integral Brujas-Francoespañola, Rabadá-Navarro i la Barrabàs.
Agrairia molt que algú que les hagi fetes em comentes qtal... així en general... nusé... estat de les reunions, per exemple... qualsevol consell o info serà benvinguda!!

aixxx kin luxe estrenar fòrum!!!  yupi jejejeje (gràcies JB)  elefant
En línia
JB
Socis CEMadteam
Viciat perdut ! / Viciado perdido !
*

Missatges: 430

« Resposta #1 el: 17 de Agost de 2007, 15:41:16 »

holaaa

de res, dona, aixo l'equip de webmasters

elefant elefant elefant xati xati pon pon flor flor flor pon pon xati xati elefant elefant elefant

v'sss
En línia

aspavil
Aspavil!
Socis CEMadteam
Enganxat al fòrum / Enganchado al foro
*

Missatges: 68

WWW Correu
« Resposta #2 el: 27 de Agost de 2007, 15:06:20 »

Bones Lai!

Be, s'agraeix el Foro per escalada!!!!

Jo fa uns 3 anys vaig fer el mateix ejercici que tu, i finalment ens vam quedar amb la Ravier.....les altres ens van semblar mes dificils....
i la Ravier, no es cap regal....es molt dreta i atlètica, ell pas de 6a es una ximeneia molt pulida a protexir...després sempre vas entre fisures i xemeneies, tot molt dret, no es rapelable, les reunions sobre claus i algun spit si no recordo malament...i vas trovant claus, que et marquen la via i altres claus d'embarques.......aixó si la panorámica inmillorable....

ah!!! una altra cosa, l'aproximació es una pujada que te cagas....sort que al arribar a l'alçada del peu de via has de creuar un barranc i pots agafar mes aigua.....

sols que recordis que es atlètica, molta oposició i bons cantos...amb claus entre els llargs, i fora d'ells també!!

La primera tirada està molt trencada però son com a  molt 10 metres, difícils , després pateo fins la paret....

aquí hi ha fotos de quan la vam fer:

http://aspavil.madteam.net/blog002292/galeria_2478/

Al madteam també hi tinc linkats videos,

Aspavil

Sort!
« Darrera modificació: 27 de Agost de 2007, 15:10:16 per aspavil » En línia
Lai
Novell / Novato
*

Missatges: 21

« Resposta #3 el: 29 de Agost de 2007, 11:59:28 »

eisss moltes gràcies!!! si ja veig jo que ens farem kaketa!!  titanici això sino.... meteo pero bé... amb la Ravier ja estaria feliç! i si ens plou... doncs res... portarem resses de tota arreu així que algun lloc escalarem!
les fotos molt xules!
per cert... kina resssenya vas dur? que em pots dir dl descens?
gràcies!!
En línia
aspavil
Aspavil!
Socis CEMadteam
Enganxat al fòrum / Enganchado al foro
*

Missatges: 68

WWW Correu
« Resposta #4 el: 29 de Agost de 2007, 12:32:16 »

bones!
com a ressenya vam portar de la Onaclimb i la de inazio crec recordar....
http://www.onaclimb.com/resseesp/resenyes2/otravier.gif
http://www.inazio.com/images/rav01.jpg

El descens es prou fàcil....en arribar al cim, vas recte, cap a la paret del fons pel tram de terra que uniex el Tozal amb les cingleres del darrera...(tot i que sembli extrany es pla! no fa baixada!!!!) al final hi ha un camínet que agafem cap a la dreta, i si el seguim anirem a parar a unes clavijas que baixarem i anirem a parar al camí d'aproximació...just al barranc on has agafat aigua unes hores abans.....

Desde el cim mirant a la dreta, (tal com pujes per la paret) s'intueix el descens......
si fa mal temps o no es segur jo no m'hi posaria!! les reunions no son rapelables!

sort!

En línia
Pàgines: [1]
  Imprimir  

Anar a: