Accés al teu menú de soci
El primer grup de muntanya online afiliat a la FEEC.
Estas a: Club Excursionista Madteam » Continguts d'interès » Fòrums  

09 de Setembre de 2010, 09:49:38 *
Benvingut(da), Visitant. Per favor ingressa o registra't.

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i duració de la sessió
Notícies: SALVEM MONTSERRAT !!!infomontserrat.com

Inici   Ajuda Buscar Calendari Ingressar Registrar-se  
Pàgines: [1]
  Imprimir  
Autor Tema: Ampliem la Mostra d'Àudios un dia més, dia 3 desembre 2009  (Llegit 454 cops)
cemadteam
Administrador
Viciat perdut ! / Viciado perdido !

Missatges: 351

Correu
« el: 11 de Novembre de 2009, 18:00:15 »

Hola, a més d'un li haurà sorprès el tancament de les Bases dels àudios ahir dia 10 quan en un principi es va comunicar que seria el dia 25 de novembre.

Us explico una mica com ha anat el tema.

La setmana passada vaig pensar que ja la havíem liat, que sent els Àudios els dies 1, 2 i 3 de Desembre ... tancant els àudios el dia 25 de novembre, ens quedàvem curts de marge per fer la publicitat (fulletons i cartells), a més s'ha juntat que tenim 2 hores de sala (120 minuts), i 4 àudios de socis a una proporció de 30 minuts cada àudio ... hi ha són les 2 hores de sala reservada.

La nostra idea inicial era que si sortien més àudios podríem ampliar a realitzar el seu pase el dia 3, en cas contrari teníem previst (no concertat encara) veure un passi d'Escalada o de BTT que ens van oferir persones externes al club, a la vista que passaven els dies i només teníem 4 vam decidir tancar-ho.

Tot seguit a tancar els àudios, vaig rebre un correu d'un soci en el qual s'havia sorprès amb la nostra reacció ja que tenia previst presentar un àudio, i sembla ser que algú més volia presentar-se.

Posat en contacte per telèfon amb la resta dels meus companys de Junta, hem optat a ampliar les presentacions de àudios de socis/usuaris del Club un dia més, és a dir per al dia 3 de desembre.

L'únic que us demano és que els que vulgueu presentar el vostre àudio per el dia 3 (només poden ser 4), anar-lo preparant però enviar-nos ràpidament un mail descriptiu de l'àudio, i alguna foto ... així anem preparant la publicitat.

Només em queda demanar-vos disculpes meves i dels meus companys de junta, i animar-vos a compartir amb nosaltres la 5a. Mostra d'Àudios de Muntanya.

Salutacions cordials

Jordi Mir
President del Club Excursionista Madteam

Hola, a más de uno le habra sorprendido el cierre de las Bases de los audios ayer dia 10 cuando en un principio se comunico que seria el dia 25 de noviembre.

Os cuento un poco como ha ido el tema.

La semana pasada pense que ya la habiamos pifiado, que siendo los Audios los dias 1, 2 y 3 de Diciembre…cerrando los audios el dia 25 de noviembre, nos quedabamos cortos de margen para hacer la publicidad (folletos y carteles), además se ha juntado que tenemos 2 horas de sala (120 minutos), y 4 audios de socios a una proporción de 30 minutos cada audio…ya son las 2 horas de sala reservada.

Nuestra idea inicial era que si salian más audios podriamos ampliar a realizar su pase el dia 3, en caso contrario teniamos previsto (no concertado todavia) ver un pase de Escalada o de BTT que nos ofrecieron personas externas al club, a la vista de que pasaban los dias y solo teniamos 4 decidimos cerrar el cupo.

Acto seguido a cerrar los audios recibi un correo de un socio en el que se habia sorprendido con nuestra reacción ya que tenia previsto presentar un audio, y parece ser que alguien más queria presentarse.

Puesto en contacto por telefono con el resto de mis compañeros de Junta, hemos optado a ampliar las presentaciones de audios de socios/usuarios del Club un dia más, o sea para el dia 3 de Diciembre.

Lo unico que os pido es que los que querais presentar vuestro audio para el dia 3 (solo pueden ser 4), irlo preparando pero enviarnos rapidamente un mail descriptivo del audio, y alguna foto...asi vamos preparando la publicidad.

Solo me queda pediros disculpas mias y de mis compañeros de junta, y animaros a compartir con nosotros la 5a. Mostra d’Audios de Montaña.

Saludos cordiales

Jordi Mir
Presidente del Club Excursionista Madteam
En línia
Pàgines: [1]
  Imprimir  

Anar a: