Madteam

Excursionisme

Balandrau (5 març)

Entretinguda excursió ahir diumenge al Balandrau.
Per culpa de la neu que hi havia a la pista més amunt de Tregurà, deixem els cotxes a 2 quilòmetres per sota del Collet de la Gralla, iniciem l'ascens, aviat ens adonem que el piolet i els grampons es passejaran dins de la motxilla...i que les raquetes haguessin fet faltar.
El vent/torb fa la seva presencia i abans d'arribar al coll de Tres Pics ja començar a molestar, arribem al coll i ens arrasarem darrere de la caseta mentre bufa amb força, es tapa no es veu res...decidim que no és el moment adequat per pujar al cim, de fet la gent que vam veure va pujar al Fontlletera.
Decideixo que hem de sortir d'allà pitant, per sota del coll hi ha una traça...baixem del coll de cara al pendent, la neu ens deixar baixa només amb clavant talo i amb els bastons, arribem a la traça i la cosa afluixa.
La resta de baixada anem a buscar la pista que ens portarà al punt d'inici i una mica més avall als cotxes.
Un dia espectacular, la zona esta carregada de neu...i per dies.