Organització : Club/voluntaris
Costs referents només al transport, allotjament, etc. dels partipants.
Benvinguts i benvingudes!
Com cada any per tirar endavant la Marrana Skyrace necessitem de l'ajuda essencial de socis i sòcies que ens ajudeu de manera voluntària a realitzar diverses tasques durant el divendres i cap de setmana de la cursa.
Us animem a participar i a ajudar-nos de manera voluntària en l'edició d'aquest any. Des de l'organització pensem que els voluntaris i voluntàries sou una gran part dels qui feu la cursa possible. És per aquest motiu que donem l'oportunitat que gaudiu de l'espectacular ambient de la cursa desde la vessant organitzativa, de logística, de tot el que envolta la tasca dels dorsals, el marcatge de la cursa, els punts de control, etc.
Per a participar cal ser soci/a del club. Si encara no ho ets aprofita aquest esdeveniment per conèixer el C.E. MadTeam
L'allotjament i les dietes per als voluntaris/es van a càrrec de l'organització. Igualment us animem a venir amb les vostres furgonetes "camper", els àpats els faríeu amb la resta de voluntaris.
A continuació us enllacem un fomulari a través del qual us podreu inscriure per a ser voluntaris/es de la prova. Podreu escollir entre les diferents tasques quina és la que desitgeu realitzar, quin dia voleu arribar per ajudar-nos, etc.
Formulari: https://forms.gle/snWh7Hck4sjY2NUi6