Madteam

Excursionisme

Monistrol - St. Salvador de les Espases (18 maig)

Per culpa de la previsió de meteo que hi havia a la zona de Vidra, vam realitzar un "change" i vàrem canviar la ruta i la zona, vàrem anar a Monistrol de Montserrat i vam fer una circular passant per Sant Salvador de les Espases...un bon canvi, vam gaudir d'un dia espectacular.
Ens trobem a Monistrol, fem un cafè i un esmorzar...i arrenquem l'excursió, tot el dia amb la mateixa panoràmica de la Muntanya de Montserrat.
El grup, tot unit vam anar seguint la ruta que l'Enric ens havia marcat, en un punt ens afegeix un "grimpatge" per pujar a un mirador...menudo nom...Cul de Portadora (461 m), amb vistes espectaculars al Massís de Montserrat. Afegim un turó més, el de la Socarrada.
La ruta segueix fins al Coll de Bram, per acabar pujant les escales que ens duran a l'Ermita o Castell de Sant Salvador de les Espases. Mengem una mica, visitem la cova i anem a buscar el camí de tornada, que ens portarà fins a la via dels ferrocarrils...i ja només ens quedarà seguir la pista paral·lela al riu fins al punt d'inici. Acabem fent un dinar amb la cervesa tan desitjada.
Gràcies a tots i totes per la vostra participació, i a l'Enric per la seva bona feina.