Zona privada
Madteam

Escriure una publicació

07setembre

Hola, us escric perquè per aquest pont del 11-12-13 serp tenia idea de Fer alguna cosa alpinistica com la Cresta dels besiberris, i travessany i aprofitar també que hi ha sectors de escalada per practicar, o sinó alguna cosa com la Cresta de espadas i coses així diguem sencilles a nivell de grau però que cal tenir certa experiència. M'he format en alguns cursos i he escalat, encara que estaria bé qui vingués que tingues certa experiència amb la corda. El

meu telèfon es 653606815 i tinc...

29agost

Em presento i us convido...

Hola a tothom! Sóc un nou soci, m' he inscrit bàsicament per trobar companys que vulguin que fem activitat alpina que requereix asegurar-se, com certes canals hivernals amb ressalts, etc.

Tinc experiència progressant i rapelant però menys assegurant ja que fins ara ho he fet quasi tot sol, (de vegades temeràriament) tot i que en conec les técniques de sobres.

Per exemple m'agradaria fer el Pic d'Aspe pel corredor NE, la nord del Perdido, etc, però estic...

• 2 comentaris
Susanna  1 set 19:23

Ben vingut Manel!!! Es pot parlar més endavant si el teu objectiu és d.aqui 6 mesos.....per el moment viurem el present

Manel  1 set 21:48

Gràcies Sussana!! Jo penso en l'hivern però si algú té propostes per més endavant tot és parlar. Salut!

30juliol
Hola !!! Alguns de vosaltres ja em coneixeu, estic buscant company@ per aventures, com crestes, escalades i cualsevol activitat de muntanya.....la meva edad 48, camino con un vell per acabar com un jove.... M.envieu un privat!!?? Merci
Ramon  19 ago 19:42

Ei! Més vell però trusco: trek, ascensions i alguna escaladeta. Salutacions després de pujar (i baixar) rls dos pics del Midi d'Ossau. Ja baixaré a Barcelona quan acabi el mes però si tinc cobertura per aquí dalt, ja sabeu! Ramon: 616290686.

Ramon  19 ago 19:44

trusco= trisco!

21febrer
Hola companys... Tinc horaris molt raros ja que treballo a Urgències... Si algú té més dies entre setmana que findes.. Podem quedar per fer algo.. Salut i Muntanya
Julian  29 feb 19:40

jo en aquestes dates treballo.

Uli  19 ago 11:03

depenent del semestre a vegades tinc dies lliures entre setmana..

17juny
Bona tarda companys.

Abans de tot, em presento (ja que no he participat a cap activitat del club). Em dic Víctor, visc a Barcelona i tinc 33 anys. Tinc experiència alpinística en alta muntanya, en canvi sóc mal escalador en roca (així fent un perfil ràpid).

El motiu del post és que em ronda pel cap fer l'Alta ruta Chamonix-Zermatt aquest mes d'agost, i si la meteo és favorable, poder fer cim com a mínim al Montblanc.
Obro el fil per si algú té aquesta mateixa inquietut o si es vol apuntar, de...
Víctor  29 jun 12:04

Hola Jordina! si, la meteo és bastant canviant a l'agost als Alps però només puc agafar vacances aquelles dos setmanes (la del 8 i la del 15 i no és segur encara).

Josep  23 jul 20:06

Tinc l'intenció de anar a fer cames per el Pirineu Oriental, el dilluns 27 o el 29 dimecres, en plan encebar els coxinets, que ja remuguen. Maxim 15 Km i 1500m desnivell+, i que les baixades no siguin fortes. En principi quedaria a les 6,15 a St.Joan a fer un mos. Ja direu.

18juny

Bon dia MADTEAMER@S,

Hem venc aquest calçat per no haver triat be la talla. En perfectes condicions, fetes servir un parell de cops nomes pel Maresme i comprades a finals de Gener 2020.

MONTURA YARU GTX S3GA00X --> Talla 42

WatsAPP: 667402415

Xavier T.

04juny
Bones, em presento jo també. Em dic Aleix, sóc nou al club, tinc 23 i visc a Girona. He començat fa poc a fer escalada i, evidentment m'encanta l'alta muntanya. Ens veiem aviat!
13maig
Bona tarda, em presento. Sóc nou al club, visc a Terrassa i practico escalada clàssica i ascensions d'alta muntanya fàcils. Salutacions.
FRANCESC  14 mai 14:38

Benvingut Gonzalo. Aviat podrem trepitjar les nostres muntanyes.

Gonzalo  14 mai 14:41

Gràcies.

07gener

HOLA MADTEAMER@S

Proposta pels dies 14 i 15 de Març amb la calma ...;-)....

Dia 1:     Sortida direcció Refugi lliure del Gerber-Mataró (2.474 m.) havent dormit per la zona del refugi del Gerdar (Camper-cotxe o al mateix refu) prop de La Bonaigua.

Dades: +900 / 8Km.

Tinc pensat arribar-me al refugi de Saboredo el mateix dia i tornar al Gerber (Optatiu --> 2,5Km anada i 2,5Km. tornada / +250m -250m).

Dia 2:     Varies opcions de ascensió per la...

tania delgado  9 gen 16:25

hola soc tania! m'apunto a l'activitat

Xavier  5 mar 10:34

Hola MADTEAMER@S. Dates canviades, qui vulgui serà benvingut!

08novembre
Hola a tod@s! Propuestas para el puente de diciembre? A ver si entre tod@s nos sale algo :) buen findeeee
  • 2 comentaris
Alberto  21 feb 20:19

Hola hace años que estoy en Madteam y creo que podiamos hacer algo en Montaña.. Pienso igual que

Alberto  21 feb 20:20

Tu perfil

14gener

Venc unes botas BESTARD CROSSOVER AG   Talla 44  - 10 1/2 per 100 eu.

Estan noves, nòmes han fet una excursió, però em vénen grans. ( Manel 699937777 )

Manuel  13 feb 08:47

Si , encara les tinc, i si són de color pistacho

Manuel  16 feb 10:15

Venudes

13febrer

Venc botes La Sportiva Nepal Evo GTX  num. 42 completament noves, amb la capsa original.

Només han fet una sortida de raquetes que ni van tocar el terra.

Les venc perquè em vaig lesionar el genoll i ja no em plantejo fer activitats del nivell que requereixin aquesta mena de botes.