Hola Madteamers!

 

Ens complau informar-vos que enguany celebrem la III edició del DocuMad. Natura i Aventura.

 

 

 

Us volem avisar amb temps per tal que pugueu preparar les vostres vídeo-aventures pel mes de novembre.

Continuem amb el mateix format que els anys anteriors, i en ambdós casos, tindrem l’oportunitat de xerrar amb els protagonistes.

 

Dimecres 4 de novembre: 

En aquesta primera sessió, la del dia del soci, es farà la projecció de 4 documentals (d'uns 15 minuts aprox.) fets pels nostres socis i sòcies. Volem compartir les vostres experiències de muntanya, per això ens agradaria rebre un munt de vídeos d’on triar-ne 4 de ben interessants.

Animeu-vos a participar!

 

Dijous 12 de novembre:

En la segona sessió, hi haurà la projecció d’un membre destacat dins el món de l'aventura.

 

Gràcies per fer DocuMad possible!