Hola Madteamers!
Ens complau informar-vos que enguany celebrem la III edició del DocuMad. Natura i Aventura.

Us volem avisar amb temps per tal que pugueu preparar les vostres vídeo-aventures pel mes de novembre.
Continuem amb el mateix format que els anys anteriors, i en ambdós casos, tindrem l’oportunitat de xerrar amb els protagonistes.
Dimecres 4 de novembre:
En aquesta primera sessió, la del dia del soci, es farà la projecció de 4 documentals (d'uns 15 minuts aprox.) fets pels nostres socis i sòcies. Volem compartir les vostres experiències de muntanya, per això ens agradaria rebre un munt de vídeos d’on triar-ne 4 de ben interessants.
Animeu-vos a participar!
Dijous 12 de novembre:
En la segona sessió, hi haurà la projecció d’un membre destacat dins el món de l'aventura.
Gràcies per fer DocuMad possible!
